nieuws

 

 

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

BEDRIJVEN KUNNEN GENIETEN VAN INTERESSANTE FACILITEITEN

Ze pakken er niet mee uit in reclamecampagnes, slogans of grote persdossiers, maar nochtans doet Autoveiligheid er alles aan om de verplichte keuringen van voertuigen zo professioneel en klantvriendelijk mogelijk te organiseren. Ook in de afhandeling kunnen bedrijven interessante financiële en administratieve services genieten. Tevredenheid in het algemeen blijkt uit de grote klantenenquête (met 12.000 deelnemers) die ook dit jaar werd georganiseerd.

Autoveiligheid is de organisatie die de ondernemingen Autoveiligheid nv en Bureau voor Technische Controle nv beheert en actief is in Vlaanderen, in de provincies Antwerpen, Limburg en een gedeelte van Vlaams-Brabant,  op vlak van autokeuring en examens tot het bekomen van het rijbewijs.

 

1,7 miljoen keer per jaar groen of rood

Met een 600-tal medewerkers worden jaarlijks 1,6 miljoen keuringen uitgevoerd en 100.000 examens voor het rijbewijs afgenomen.
 
De opdracht van Autoveiligheid is duidelijk: de technische staat van ons wagenpark op niveau en verkeersveilig houden, de consument beschermen door o.a. specifieke keuringen na ongeval en keuringen voor verkoop uit te voeren waarbij niet alleen de technische staat van het voertuig gecontroleerd wordt maar eveneens een diagnose en controle van de kilometertellers uitgevoerd wordt en tenslotte het beschermen van het milieu door het meten van emissies.
 
Katleen Van Laer, CEO Autoveiligheid, vervolgt: “Bij de uitvoering van onze opdracht heeft de dienstverlening ten aanzien van onze klanten de hoogste prioriteit, met focus op klantvriendelijkheid en professionaliteit. Wij streven ook naar een permanente verbetering van onze dienstverlening en doen daarvoor graag beroep op de feedback van onze klanten, o.a. via periodieke klantentevredenheidsenquêtes, behandeling van alle opmerkingen, suggesties en klachten binnen de kortst mogelijke termijn, …” (info via website www.autoveiligheid.be).

 

Klantenservice en enquête

Ook in 2016 werd een grote klantenenquête georganiseerd. 12.000 mensen hebben spontaan deelgenomen aan de bevraging en het resultaat betreft een tevredenheidsfactor van meer dan 90% (tevreden tot zeer tevreden).

De gedelegeerd bestuurder zegt: “Wij zetten in op vakkennis, beroepsernst en vakbekwaamheid bij onze medewerkers, teneinde een correcte en professionele dienstverlening te kunnen garanderen. De principes van onafhankelijkheid, onpartijdigheid en objectiviteit betreffen essentiële voorwaarden. Hiervoor gelden specifieke deontologische voorschriften die altijd door onze medewerkers dienen gerespecteerd te worden.”

Opmerkelijk is ook dat de autokeuring altijd open is op brugdagen. Bijgevolg kan je er altijd terecht vanaf 7u ’s morgens tot 17u (op maandag en/of donderdag tot 19u.). De  aanschuifstroken van alle keuringsstations zijn voorzien van webcams, zodat je via de website kan kijken naar de drukte vooraleer je naar de keuring komt.

Tenslotte kan het ook handig zijn om een afspraak te maken voor de keuring van je voertuig. Dat verloopt allemaal automatisch via de website. De keuringen op afspraak krijgen dan voorrang.

 

Belangrijke faciliteiten voor bedrijfsklanten van autokeuring

  1. het systeem om afspraken te maken voor de autokeuring
  2. facturatie van de keuringkosten aan de bedrijfszetel
  3. informatie voor uw wagenparkbeheer met een online overzicht en consultaties.
 
1. Het afsprakensysteem geldt voor iedereen, maar is zeker heel interessant voor professionele klanten. Zowel voor mensen die hun wagen gewoon professioneel gebruiken, als voor echte autohandelaars of -herstellers.
 
2. De facturatie van de keuring rechtstreeks aan het bedrijf betekent dat de bestuurders die het voertuig voorrijden, geen cash geld of betaalkaarten met pincode moeten bijhebben. Dat is een  financieel administratieve vereenvoudiging.
 
3. Voor klanten die beschikken over een vloot van bedrijfsvoertuigen, leveren we een unieke online service die een overzicht geeft van de laatste keuringen van alle voertuigen van de onderneming of organisatie, voor zover ze in één van onze 16 keuringsstations werden uitgevoerd.
 
Indien u meerdere voertuigen per maand in één of meerdere van onze 16 keuringsstations laat keuren, bestaat de mogelijkheid om “kredietklant” te worden. Dit houdt in dat u – voor zover alle vereiste voorwaarden in orde zijn – maandelijks een “Staat van keuringen” zal ontvangen, die u betaalt per Europese domiciliëring. Samen met deze “Staat van keuringen” ontvangt u de kwijtschriften als bewijs van betaling.
 
Twee vliegen in 1 klap dus; betaling van keuringen gebeurt via uw administratie én u heeft ten allen tijde een centrale kijk op de staat van de keuringen van alle voertuigen..
 
De procedure om van deze service gebruik te maken staat integraal op onze website: klik hier  (rubrieken: autokeuring – betalingsfaciliteiten – facturatie voor professionele klanten – algemene voorwaarden)
 

Alle informatie over Autoveiligheid en haar organisatie van autokeuring en rijexamen vind je trouwens op de vernieuwde website  www.autoveiligheid.be

 

In december zijn de keuringsstations en examencentra open op alle weekdagen (ook 26 december 2016 !).

 

Leesverder1
Leesverder2
Leesverder3

 

MET DANK AAN DEZE PARTNERS

01.jpg02.jpg03.jpg04.jpg05.jpg06.jpg07.jpg08.jpg10.jpg12.jpg13.jpg14.jpg